Reklamačné podmienky
Dokumenty na stiahnutie
Odstúpenie od kúpnej zmluvy
Tovar môžete vrátiť podľa zákona do 14 dní od dátumu zakúpenia bez udania dôvodu. Tovar prijímame iba v neopotrebovanom stave, v pôvodnom a nepoškodenom obale so všetkými cedulkami.
Adresa prevádzky pre vrátenie tovaru:
Kolokrám s.r.o., Kamenická 151, 471 14 Kamenický Šenov
Výměna tovaru
K výmene tovaru, prosím, využite možnosť odstúpenia od kúpnej zmluvy a nový tovar si objednajte štandardne cez náš e-shop.
Prijatie tovaru na reklamáciu
Na reklamáciu je prijatý kompletný tovar s sprievodným listom, pozrite Všeobecné pokyny k odoslaniu reklamácie.
Reklamácia tovaru zakúpeného v internetovom obchode www.kolokram.sk môže byť uplatnená iba na adrese prevádzky predávajúceho.
Adresa prevádzky pre uplatnenie reklamácií:
Kolokrám s.r.o., Kamenická 151, 471 14 Kamenický Šenov
Kontrola zásielky pred prevzatím
Zákazník je povinný skontrolovať tovar (dodávku), či nie je viditeľne poškodený alebo zničený.
V prípade, že je zásielka poškodená, zákazník tovar nemusí prevziať, ale v takom prípade neodkladne kontaktuje predajcu (internetový obchod) o neprevzatí zásielky. Ďalej je možné s pracovníkom prepravnej služby zásielku prezrieť, či je dodávka tovaru kompletná a v nepoškodenom stave, a spísať s ním o tejto skutočnosti protokol.
Postup pri uplatnení nároku na reklamáciu
V prípade, že zákazník tovar prevezme, ale zistí akýkoľvek rozdiel medzi faktúrou a skutočne dodaným tovarom, alebo ak k zásielke faktúru neobdržal, je povinný neodkladne informovať internetový obchod o tejto skutočnosti. V prípade, že tak neurobí, nemusí byť jeho neskoršia reklamácia uznaná.
V prípade, že tovar došiel v nepoškodenom stave a nepoškodenom obale, ale prejavila sa u neho zjavná výrobná vada (aj počas používania), a je-li podľa dátumu na faktúre tovar v záruke, kupujúci reklamuje tovar cez náš systém, ktorý ho už navrhne ďalšie kroky.
Všeobecné pokyny k odoslaniu reklamácie
Reklamovaný tovar zabaľte do pevného obalu, aby nemohlo dôjsť k poškodeniu počas prepravy, a priložte k nemu kópiu daňového dokladu alebo iného dokladu o objednávke (napr. email s potvrdením objednávky).
Súhlas s platným reklamačným poriadkom
Súhlas s reklamačným poriadkom potvrdzuje zákazník prevzatím tovaru od prepravcu a podpísaním protokolu príslušného prepravcu. Prevzatím tovaru sa rozumie okamih, keď je tovar prevzatý od dopravcu, prípadne vyzdvihnutý na pošte.
Reklamačný poriadok, ako aj ostatné dokumenty podľa legislatívy, sú zasielané do emailu vo formáte PDF spolu s potvrdením objednávky, prípadne sú verejne k dispozícii na odkaze vyššie.